Nova oferta de català en línia per a la comunitat universitària

Cursos tutoritzats amb la plataforma Parla.cat, del gener al març de 2015

Els estudiants, els professors i el personal de serveis de la URV tenen a la seva disposició una nova oferta trimestral de cursos de català en línia, del gener al març de 2015. Es tracta d'una formació tutoritzada pel Servei Lingüístic a través de la plataforma Parla.cat en què la comunitat universitària pot dur a terme cursos i obtenir acreditacions dels nivells bàsic (A2), elemental (B1), intermedi (B2) o de suficiència (C1).

La matrícula es pot fer en línia del 8 al 13 de gener, mentre que els cursos tenen lloc del 14 de gener al 20 de març. Les persones que es vulguin inscriure en un curs i no tinguin acreditat el nivell anterior han de fer una prova d'accés el 8 de gener, a les 13 h, al campus Catalunya.

A banda d'aquesta oferta virtual, el Servei Lingüístic també du a terme per al trimestre vinent cursos semipresencials del nivell A1 (Català Intensiu i programa Gràcies), així com cursos de Bàsic 1, Bàsic 2 i Tutories Orals per al PDI).