Estratègies de captació i interpel·lació
Podeu emprar fórmules diverses per captar l'atenció dels usuaris i interpel·lar-los, com ara interjeccions, expressions i salutacions a l'inici del missatge del tipus Alerta!, Molt important!, Atenció!, Bon dia!, Ei!, etc. Limiteu, però, l'ús de les majúscules, ja que es poden percebre com una agressió.
*ATENCIÓ! Avui és l'últim dia per sol·licitar les beques. No us ADORMIU!
Atenció! Avui és l’últim dia per sol·licitar les beques. No us adormiu!
També podeu fer servir emoticones i gifs animats que simbolitzin o representin el tema del missatge. Assegureu-vos que siguin adequats i no n'abuseu, per no rebaixar excessivament el grau de formalitat de la publicació.
Assegureu-vos que les imatges que utilitzeu siguin pertinents i tinguin el mateix grau de formalitat que el missatge que les acompanya. Aneu amb compte, a més, amb els drets d'autoria. Hi ha bancs d'imatges on podeu fer cerques de fotos lliures, com ara Unplash, Stockvault, Pixabay o Freeimages.