Català i espanyol en 16 nous cursos

Demà comencen les matrícules per als nous cursos de llengua que el Servei Lingüístic ofereix aquest segon quadrimestre

Demà el Servei Lingüístic obre la matrícula per als seus cursos del segon quadrimestre del 2016-17. En concret, n'ofereix dotze de català i quatre d'espanyol. A més, també ha programat per al PDI diverses sessions i tutories orals de llengua catalana.

Català per a estudiants i PDI

Els nivells de català programats van de l'A1 al C1. Ara bé, la majoria dels cursos (vuit) són dels nivells inicial i bàsic perquè es vol cobrir les necessitats lingüístiques dels nous estudiants de mobilitat (estrangers). Els cursos restants són del B1, el B2 i el C1. La majoria es fan de manera semipresencial o virtual, excepte els dos de l'A1, que s'imparteixen al campus Catalunya.

D'altra banda, exclusivament per al PDI s'han planificat diverses sessions i tutories orals de llengua catalana. Les primeres es desenvoluparan al campus Catalunya i les segones es repartiran entre aquest campus i el de Sescelades.

Espanyol

Tot i que també s'hi poden matricular persones externes a la URV, els cursos d'espanyol estan pensats de manera molt especial per als alumnes de mobilitat que s'incorporen a la URV aquest segon quadrimestre. En concret, el Servei els ofereix quatre cursos dels nivells A1, A2 i B1 (aquest darrer, desdoblat en dos cursos).