Universitat Rovira i Virgili

Altres notícies

Tauler d'anuncis

Convocatòria dels Premis Josep M. Pujol a millor tesi doctoral en català

Del 3 al 28 de novembre

Un any més, es convoquen els Premis Josep M. Pujol i Sanmartín a la millor tesi escrita en català. Aquesta convocatòria, que s'emmarca dins del Pla de política lingüística de la URV, pretén estimular l'ús de la llengua catalana en la redacció de les tesis i prestigiar el català com a llengua de ciència i de recerca.

Poden optar-hi els doctors per la URV que hagin defensat la tesi durant el curs acadèmic 2024-25 i hagin obtingut la menció cum laude. El termini de presentació de sol·licituds és del 3 al 28 de novembre de 2025

La resolució del premi correspon a la presidència de la Comissió de Política Lingüística, per delegació del rector o rectora de la URV. El procediment de concessió és el de concurrència competitiva, i el termini de resolució és el 31 de març de 2026.

Compartir

  • Twitter
  • Google+
  • Facebook
  • Linkedin

Pujar