La URV busca idees per a actuacions lingüístiques

En marxa una campanya per participar en el nou pla de política lingüística

La URV ha posat en marxa la campanya de participació "Fica-hi cullerada" perquè els membres de la comunitat universitària facin arribar propostes per al nou pla de política lingüística de la institució. Aquest pla el prepara la Comissió de Política Lingüística i es preveu que l'aprovin el Consell de Direcció i el Consell de Govern abans que acabi l'any.

Concretament, la campanya s'ha activat a través del correu electrònic i de les xarxes socials de Llengües URV (Twitter i Facebook), i demana propostes d'accions per reforçar el català, fomentar el multilingüisme i millorar la qualitat dels textos universitaris. Les idees i suggeriments es poden enviar abans del 14 de novembre a la Comissió de Política Lingüística a través del correu llengues(ELIMINAR)@urv.cat.

Aquest serà el quart pla de llengües que aprova la URV des del 2009. La política lingüística de la Universitat, com la de la resta del sistema universitari català, es proposa tant avançar cap a l'ús normal i preferent del català com augmentar el poliglotisme dels universitaris i fomentar el multilingüisme.