S’obren les matrícules al Servei Lingüístic

El Servei Lingüístic de la URV obre la matrícula per als seus cursos anuals i del primer quadrimestre del 2018-19, amb una oferta variada en català, anglès, francès, italià i espanyol per a estrangers que pretén satisfer les necessitats lingüístiques de la comunitat universitària. Concretament, avui comença la matrícula dels cursos de català, i dilluns que ve s'inicia la d'anglès, francès, italià, espanyol per a estrangers i C2 de català.

Com a novetats, cal destacar la posada en marxa del Curs de Llenguatge Jurídic Català, que prepara per obtenir el nou certificat de llenguatge jurídic de les universitats catalanes, així com la nova oferta d'Anglès 4 al campus Bellissens de Reus.

Aquest any acadèmic el servei lingüístic ofereix un total de 79 cursos: 43 de català, 20 d'anglès, 4 de francès, 4 d'italià i 8 d'espanyol per a estrangers. El curs passat un total de 1.626 persones van matricular-se en aquestes formacions.