A punt els cursos d'estiu del Servei Lingüístic

La URV ofereix aquest juliol formació i acreditació en català, anglès, francès i italià

Pel que fa al català, l'oferta d'enguany se centra en el C2 (antic nivell D), que es pot cursar en modalitat presencial (cada dia de 9:30 a 13:00) o virtual. Els cursos tindran lloc entre el 25 de juny i el 20 de juliol, i els exàmens oficials es faran el 26 i 27 de juliol.

En idiomes, el Servei Lingüístic ofereix els cursos d'Anglès 2 (A2), Anglès 3 (B1), Anglès 4 (B2.1), Francès 1 (A1) i Italià 1 (A1), que es duran a terme del 21 de juny al 25 de juliol. Els cursos són presencials, de dilluns a divendres, de 9:30 a 13:30.

D'altra banda, aquest estiu el Servei Lingüístic també ofereix el curs d'interculturalitat Mou-te!, adreçat als estudiants de la URV que han de fer mobilitat al primer quadrimestre del curs vinent. Es tracta d'una formació virtual que vol ajudar aquest col·lectiu a sensibilitzar-se en els valors del multilingüisme i la interculturalitat.