Més de 200 estudiants internacionals a la festa de benvinguda

Organitzada per l'I-Center i el Servei Lingüístic, enguany la festa de benvinguda als nous estudiants de mobilitat ha estrenat nou format

Dimarts a la tarda, amb una gran festa organitzada per l'I-Center i el Servei Lingüístic, la URV va donar la benvinguda als primers estudiants internacionals d'aquest curs. Enguany els organitzadors han estrenat un nou format per garantir la màxima participació de la gran quantitat d'assistents.

La celebració va començar amb l'acte institucional. Hi van participar la Dra. Mar Gutiérrez-Colon Plana (vicerectora d'Internacionalització), Marina Casals (coordinadora de l'I-Center), John Bates (coordinador del Servei Lingüístic) i Arnau Robert (representant de l'AEGEE).

Aquest primera part de la festa la va conduir la periodista Helle Kettner. Aquesta periodista (danesa de naixement i catalana d'adopció) feia preguntes de manera molt dinàmica sobre la Universitat i el país als membres de la taula, hi aportava comentaris i també interpe?lava els estudiants.

Després de l'acte institucional, el grup Faktoria Folk va amenitzar la trobada amb el folk més tradicional. I, finalment, a la plaça de la Concòrdia, tothom va gaudir del berenar que va cloure la primera festa d'aquest curs que dóna la benvinguda als estudiants internacionals.