La URV i la Universitat de Ciències Aplicades Wiener Neustadt consoliden el projecte Wiener

La universitat catalana i l'austríaca fomenten els tàndems lingüístics virtuals entre els seus estudiants perquè aprenguin i millorin el castellà, l'anglès i l'alemany

La setmana passada, per consolidar el projecte Wiener, van visitar la URV la directora del Centre de Competències Lingüístiques de la Universitat de Ciències Aplicades Wiener Neustadt, Claudia Appl, i la responsable de l'àrea d'espanyol del Centre, Pilar Maldonado de Lendl.

El projecte Wiener el van posar en marxa al setembre del 2015 el Servei Lingüístic de la URV i el Centre de Competències Lingüístiques. Aquest projecte promou els tàndems lingüístics virtuals entre els estudiants de les dues universitats. Els tàndems, via Skype, es duen a terme en castellà, anglès i alemany. Per acollir-s'hi, cal sol·licitar-ho a l'Espai d'Aprenentage de Llengües a través de crai.espaillengues(ELIMINAR)@urv.cat.

Al llarg de l'estada, Claudia Appl i Pilar Maldonado de Lendl van fer diverses reunions de treball sobre el projecte i trobades amb professors del Servei Lingüístic. A més, les representants del Centre de Competències Lingüístiques van fer visites institucionals i culturals per conèixer la URV i la ciutat de Tarragona.