La URV organitza una jornada sobre gestió del multilingüisme

L’acció s’emmarca en el Pla de política lingüística de la Universitat

La Comissió de Política Lingüística de la URV organitza per al 17 de desembre al matí una jornada de treball sobre gestió del multilingüisme a la universitat, que tindrà lloc al campus Catalunya.

L'objectiu de la trobada, a la qual s'ha convidat els gestors universitaris i representants de col·lectius de la URV, és determinar els criteris estratègics que cal seguir per gestionar el multilingüisme amb garanties de seguretat per al català, tal com preveu el Pla de política lingüística de la URV per al 2015-2017.

La jornada, que serà presentada per la vicerectora responsable de política lingüística, Arantxa Capdevila, contindrà una ponència del sociolingüista Miquel Àngel Pradilla que tractarà sobre la distribució funcional de llengües com a proposta de gestió del multilingüisme. A més, hi haurà una comunicació sobre la situació sociolingüística a la universitat catalana, a càrrec de Jordi de Bofarull (Servei Lingüístic de la URV), i una altra sobre la política lingüística al sistema universitari català, a càrrec d'un responsable de la Secretaria d'Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya.

Per participar en la jornada cal confirmar l'assistència a llengues(ELIMINAR)@urv.cat o trucant al 977558368.