Oberta la matrícula per al CLUC a la URV

Del 14 al 25 de setembre qualsevol persona major d'edat es pot matricular per examinar-se del CLUC. Hi ha 35 places i s'adjudicaran per rigorós ordre d'inscripció.

Des del 14 fins al 25 de setembre, estarà oberta la matrícula per examinar-se del CLUC. L'organitza el Servei Lingüístic de la URV i està destinat a estudiants, PAS, PDI i públic general que tingui més de 18 anys. L'examen es divideix en 5 proves: expressió escrita, expressió oral, comprensió escrita, comprensió oral i ús de la llengua.

El CLUC és un examen interuniversitari que permet acreditar els nivells B1, B2.1 i B2.2 d'anglès, segons el Marc europeu comú de referència (MECR) per a les llengües del Consell d'Europa. D'altra banda, el certificat del CLUC té validesa en qualsevol universitat europea.

Lloc i dates d'examen

El 23 d'octubre es durà a terme la prova d'expressió i comprensió escrita. Aquesta prova començarà a les 10 del matí, a l'aula 306 del campus Catalunya. El 30 d'octubre està convocada la prova relacionada amb l'ús de la llengua i la comprensió oral. En aquest cas s'establiran dos grups. El primer s'examinarà de les 10 a les 11 i el segon, de les 11 a les 12, a l'aula de formació del CRAI.

D'altra banda, els examinands faran l'examen oral el dia 23 d'octubre o el 30 d'octubre. El primer dia, a l'aula 508, de les 2 a les 3 de la tarda. El dia 30, a l'aula 408, de les 10 del matí a les 2 del migdia.