Èxit en la convocatòria de l'examen d'anglès B1 del maig

En menys de dues hores s'omplen les places per al nivell B1 d'anglès. Encara n'hi ha per als exàmens de francès i d'italià

Dilluns, en menys de dues hores el Servei Lingüístic va haver de tancar la matrícula per a l'examen d'anglès B1 per l'allau d'inscripcions que va rebre. En canvi, encara queden places per als exàmens de francès i d'italià. Hi ha temps per matricular-s'hi fins a les 9 del matí de demà (17-04-2015).

El Servei Lingüístic convoca aquestes proves perquè qualsevol persona pugui acreditar el domini d'aquestes llengües corresponent al nivell B1 del Marc europeu comú. La convocatòria, doncs, és oberta a la comunitat de la URV, però també hi pot participar qualsevol persona externa que pugui necessitar el nivell esmentat.

Les proves (orals i escrites) es realitzaran totes aquest maig al campus Catalunya de la URV. Les d'anglès, els dies 8 i 15. Les de francès, els dies 13, 14 i 18. I les d'italià, del 20 al 22. El 8 de juny els examinands ja en podran conèixer els resultats a Llengües URV.

Cal recordar que fins al curs 2013-14 qualsevol universitari ha d'acreditar el nivell de competència B1 en una tercera llengua en acabar els estudis. Però a partir d'aquest curs (2014-15) qualsevol que hagi iniciat estudis universitaris de grau ja haurà d'acreditar el nivell de competència superior: el B2.