Nous cursos de català en línia per a la comunitat URV

El Servei Lingüístic tutoritza cursos del Parla.cat d'abril a juny

El Servei Lingüístic ofereix nous cursos de català en línia, dins la plataforma Parla.cat, per als mesos d'abril, maig i juny. La formació s'adreça a tots els membres de la comunitat universitària (estudiants, PDi i PAS) i comprèn cursos dels nivells bàsic (A2), elemental (B1), intermedi (B2) i de suficiència (C1).

La matrícula, del 23 al 27 de març, és en línia a través del web Llengües URV, a excepció dels cursos de nivells inicials (bàsics i elemental), la inscripció dels quals cal fer presencialment a la Secretaria del Servei Lingüístic. Si no té el nivell anterior acreditat, abans de la matrícula l'alumne pot fer una prova d'accés, que tindrà lloc dimarts que ve, 24 de març, a les 10 del matí, al campus Catalunya.

Els cursos, que tenen lloc entre el 7 d'abril i el 12 de juny, es duen a terme de manera virtual, a través de la plataforma Parla.cat, amb el tutoratge d'un professor del Servei Lingüístic. La dedicació aproximada de l'alumne és de 40 hores. També s'ofereix la possibilitat de participar en sessions presencials de suport.

Concretament, els cursos que s'ofereixen són el Bàsic 1, el Bàsic 2, l'Elemental 1, l'Elemental 2, l'Intermedi 1, l'Intermedi 2, el Suficiència 1 i el Suficiència 3. Les formacions de Bàsic 2, Elemental 2 i Suficiència 3 acaben amb l'examen oficial acreditatiu dels nivells A2, B1 i C1, respectivament.

Els alumnes que s'inscriguin a aquests cursos també tenen l'opció de participar gratuïtament en tres activitats complementàries: les Sessions de Pronunciació, el taller Llegir per Parlar i el Club de Lectura.