Nous estudiants internacionals a la URV

Ahir la URV va donar la benvinguda institucional als estudiants internacionals del 2n quadrimestre

Ahir la URV va rebre, amb diverses activitats, els nous alumnes internacionals que s'han incorporat a la comunitat universitària aquest darrer quadrimestre del curs. Els actes es van dur a terme al campus Catalunya i van ser organitzats per l'I-Center i el Servei Lingüístic de la URV.

La Dra. Mar Gutiérrez-Colon Plana, vicerectora d'Internacionalització, i John Bates, coordinador del Servei Lingüístic, es van fer càrrec dels parlaments de benvinguda. Després els estudiants van participar en tres tallers: un sobre la cultura catalana, l'altre sobre les danses tradicionals de Tarragona i el darrer sobre els vins que elabora la Facultat d'Enologia de la URV.