Comencen els exàmens del CLUC a la URV

Al novembre se'n va fer la primera convocatòria i ara es du a terme la darrera d'aquest curs.

Avui, a partir de les 10 del matí, han començat els exàmens del CLUC a la URV. S'adrecen a qualsevol persona més gran de 18 anys, i no és necessari que formi part de la comunitat universitària. L'examen es divideix en 5 proves: expressió escrita, expressió oral, comprensió escrita, comprensió oral i ús de la llengua.

En concret, avui es realitzen les proves d'expressió escrita i de comprensió escrita. Les proves d'expressió oral, comprensió oral i ús de la llengua es faran el proper divendres, 23 de gener.

El CLUC és un examen interuniversitari i permet acreditar els nivells B1, B2.1 i B2.2 d'anglès, d'acord amb el Marc europeu comú de referència (MECR) per a les llengües del Consell d'Europa. Aquesta acreditació certifica la competència en una tercera llengua i té validesa en qualsevol universitat europea.