La URV ja té a punt el nou Pla de política lingüística 2015-2017

Una de les propostes és oferir graus multilingües

El nou pla manté els quatre objectius generals del pla anterior: avançar cap a l'ús normal i preferent del català com a llengua pròpia de la URV, augmentar el poliglotisme dels universitaris i fomentar el multilingüisme, millorar la qualitat de les produccions lingüístiques de la Universitat, i implicar la comunitat universitària en la política lingüística de la institució. Aquestes línies generals es concreten en 8 objectius específics i en 33 actuacions.

Algunes de les actuacions que destaquen en el pla és promoure una oferta de graus multilingües (s'hi incorporarà l'anglès com a llengua de docència), obtenir dades sobre les llengües en què es duen a terme les classes, elaborar un document estratègic sobre distribució funcional de llengües per gestionar el multilingüisme amb garanties de seguretat per al català, i disposar de recursos i formació per millorar els coneixements lingüístics.

Està previst que el Consell de Govern de la URV aprovi de manera definitiva el pla el 22 de desembre, i que les actuacions es posin en marxa a partir del gener de 2015.