Nou servei en línia de consultes sobre drets lingüístics a la URV

Un formulari a Llengües URV facilita a la comunitat universitària conèixer les dades sociolingüístiques i la legislació lingüística de la Universitat

La Comissió de Política Lingüística de la URV ofereix a la comunitat universitària un servei de consultes sobre usos i drets lingüístics. A través d'aquest formulari, PDI, estudiants i PAS podran vehicular les seves preguntes sobre dades sociolingüístiques i legislació lingüística vinculades a la Universitat.

Ara, al portal Llengües URV ja s'hi pot consultar la legislació lingüística a la universitat, les dades sobre els usos lingüístics, la seva política lingüística, les campanyes que es duen a terme, els ajuts que es poden demanar, etc.

D'altra banda, aquest servei de consultes també recollirà les reclamacions que la comunitat universitària vulgui formular sobre vulneracions de drets lingüístics que es puguin produir.

Des del Servei Lingüístic, l'òrgan tècnic que gestiona aquest servei de consultes, s'apunta que «aquest servei és una eina de millora que posem a disposició de tota la comunitat universitària.»