Els estudiants del Gràcies descobreixen Tàrraco

Del portal del Roser a l'amfiteatre, passant pel Fòrum, la torre del Pretori i el circ romà

Dissabte passat, estudiants estrangers de la URV van poder descobrir els edificis més importants de la Tarragona romana. Itinere, durant gairebé tres hores, va acompanyar els estudiants des del portal del Roser fins a l'amfiteatre, passant pel Fòrum, la torre del Pretori i el circ romà.

Al final de la visita, els estudiants del Programa Gràcies es van mostrar molt satisfets d'haver pogut gaudir d'uns espais tan significatius del passat romà de Tarragona.

Des del 2003, cada inici de quadrimestre el Servei Lingüístic de la URV ofereix el Programa Gràcies als alumnes estrangers. Segons Mònica Batet, responsable del programa: «Volem ajudar els alumnes que arriben al país per primer cop a conèixer la llengua i la cultura catalanes. Així contribuïm que puguin entendre una realitat cultural que sovint desconeixen del tot.»