La URV dona la benvinguda als nous estudiants internacionals

Uns setanta estudiants que han arribat aquest 2n quadrimestre participen en un acte al campus Catalunya

Ahir la URV va donar la benvinguda als estudiants de mobilitat entrant que s'han incorporat a la Universitat aquest segon quadrimestre del curs 2018-19. Una setantena d'estudiants van participar en els actes que van organitzar l'I-Center i el Servei Lingüístic al campus Catalunya.

Els parlaments de rebuda van anar a càrrec del Dr. John Style (vicerector d'Internacionalització), Marina Casals (cap de l'I-Center) i John Bates (coordinador del Servei Lingüístic). Després els estudiants van participar en uns tallers simultanis en què van aprendre com es ballava el ball de gitanes de Tarragona, van fer un tast de vins de la Facultat d’Enologia i van conèixer alguns aspectes de la cultura catalana. La jornada es va tancar amb un berenar.