3.1. Potenciar la formació i l'acreditació en terceres llengües de l'estudiantat, reconeixent-ne les millores aconseguides i facilitant-hi l'accés
- 3.1.1. Oferir formació presencial i virtual perquè l'estudiantat pugui assolir els coneixements en terceres llengües necessaris per al seu desenvolupament acadèmic i professional
- 3.1.2. Reconèixer crèdits pels cursos superats de terceres llengües del Servei Lingüístic i de Publicacions, a partir del nivell A1 per a francès i italià i a partir del nivell A2 per a anglès
- 3.1.3. Assegurar que l'estudiantat tingui informació sobre la convocatòria d'ajuts de l'AGAUR
- 3.1.4. Orientar l'oferta de cursos de terceres llengües del Servei Lingüístic i de Publicacions a les necessitats de l'estudiantat
- 3.1.5. Determinar altres fórmules per incentivar l'estudiantat a millorar la competència en terceres llengües
- 3.1.6. Vincular la mobilitat amb la possessió d'un títol en tercera llengua
3.2. Millorar les competències en terceres llengües de la comunitat universitària
- 3.2.1. Elaborar i implementar el pla per a la millora de les competències en terceres llengües a la URV
- 3.2.2. Oferir formació perquè tant el PAS com el PDI puguin assolir els coneixements en terceres llengües necessaris per al seu desenvolupament professional
- 3.2.3. Determinar fórmules per incentivar els membres de la comunitat universitària a millorar la competència i fomentar l'acreditació en terceres llengües
- 3.2.4. Posar a disposició de la comunitat universitària recursos per a l'autoaprenentatge en terceres llengües (EAL, REBEL, etc.)
3.3. Millorar la informació i disponibilitat de dades estadístiques sobre el nivell de coneixement d'idiomes de l'estudiantat
- 3.3.1. Millorar la qualitat i l'eficiència de la prova de nivell d'anglès per a estudiants de nou ingrés
- 3.3.2. Activar un sistema d'administració vigilada de la prova de nivell d'anglès per a estudiants de nou ingrés
- 3.3.3. Reconèixer els certificats de coneixements lingüístics d'anglès aportats pels estudiants de nou ingrés com a mitjà per a l'exempció de la prova de nivell d'entrada
- 3.3.4. Informar els agents interns implicats sobre els nivells d'entrada i sortida d'anglès dels estudiants de grau
- 3.3.5. Recollir dades sobre l'acreditació de coneixements d'altres terceres llengües per part dels estudiants de grau