Praxi Lingüística

Convocatòries per a ajuts, beques i col·laboracions

En català i castellà, s'escriu amb majúscula inicial el primer mot del nom de la denominació exacta del document:

Tal com estableix la Convocatòria de publicacions de recerca i divulgació, els treballs es poden presentar fins al 20 de juliol.

Se ha publicado la Beca de colaboración específica para dar apoyo al máster universitario de Abogacía

En canvi, en anglès s'acostumen a escriure amb majúscula inicial tots els mots que integren el títol, tret dels articles, les conjuncions i les preposicions:

the URV Call for Innovation and Research Funding

Però quan el títol és especialment llarg, s'escriu amb majúscula inicial només el primer mot:

the URV Call for funding in support of research publications in the humanities and arts

En totes tres llengües, quan no s'utilitza el nom exacte del document, s'escriu amb minúscula:

La convocatòria de beques del CAE estableix que el termini per presentar-s'hi acaba el 20 de juliol.

Se han presentado cinco monografías a la convocatoria de Publicacions URV.

The URV has announced the annual call offering grants for innovation and research.