Noves eines en francès i occità per als intercanvis lingüístics

Aquestes versions s'afegeixen a les existents en català, castellà i anglès

Els serveis lingüístics universitaris presenten dues noves adaptacions lingüístiques, en francès i en occità, de la Guia de suport a l'intercanvi lingüístic.

La Guia de suport a l'intercanvi lingüístic és un recurs que té un doble objectiu: d'una banda, donar consells pràctics per millorar la pràctica de llengües en les activitats d'intercanvi lingüístic i, de l'altra, oferir tot un conjunt de temes amb preguntes i contingut per tractar durant aquestes activitats i facilitar la pràctica de llengües.

Els serveis lingüístics universitaris han estat treballant en dues noves versions lingüístiques per potenciar intercanvis lingüístics en altres llengües, més enllà de l'anglès. Així, la guia ja era accessible en català, castellà i anglès, i ara també ho és en francès i occità.

Aquest projecte ha estat elaborat en col·laboració entre els serveis lingüístics de les universitats catalanes i ha rebut un ajut Interlingua de la Generalitat de Catalunya. Totes les versions de la guia es poden consultar a través del web l'INTERCAT