La URV dona la benvinguda als estudiants internacionals

Uns 240 estudiants internacionals van participar ahir a la tarda en la celebració de benvinguda que la URV els va organitzar al campus Catalunya.

Durant l'acte, diferents representants de la Universitat van ser entrevistats breument en anglès per la periodista Helle Kettner, que va actuar com a presentadora. Així, el vicerector d'Internacionalització, John Style; la coordinadora de l'I-Center, Marina Casals; el coordinador del Servei Lingüístic, John Bates, i el Quim, un representant de la colla castellera de la URV, els Pataquers, van explicar als nouvinguts alguns aspectes de la Universitat i de la ciutat de Tarragona, de la cultura i la llengua catalanes, i de l'estada com una oportunitat única d'aprenentatge vital.

Posteriorment, la celebració va continuar a la mateixa aula magna amb un concert del grup de música popular i tradicional Faktoria Folk, i es va cloure amb una foto final de grup i un berenar a la plaça de la Concòrdia del campus.