Els estudiants de la URV es formen en interculturalitat

Fins a 223 estudiants que al setembre marxen d'Erasmus segueixen el curs Mou-te

Un total de 223 estudiants de la URV que el curs vinent fan una estada de mobilitat a l'estranger han començat el "Mou-te! Curs d'interculturalitat", una formació virtual que pretén sensibilitzar sobre la importància dels valors de la interculturalitat i el plurilingüisme.

El Mou-te!, coorganitzat pel Servei Lingüístic i l'I-Center de la URV, té una durada de 6 hores i es du a terme del 27 de juny al 13 de juliol. Es tracta d'una edició reduïda d'un curs més llarg (de 25 hores) que proposa eines perquè els estudiants es moguin còmodament en la diversitat cultural. El curs combina la lectura de textos i el visionament de vídeos amb la realització d'activitats autocorrectives sobre els continguts.

Aquesta edició reduïda del Mou-te! és gratuïta i obligatòria per als estudiants de la URV que han de fer mobilitat, i està tutoritzada per personal del Servei Lingüístic, amb un suport econòmic de la Generalitat de Catalunya i a partir d'un material elaborat conjuntament pels serveis lingüístics universitaris.