Tornen els cursos d'estiu del Servei Lingüístic

Per al juny i el juliol el Servei Lingüístic de la URV ofereix fins a deu cursos de català, anglès, francès i italià

A partir del 13 de juny la comunitat universitària i les persones externes que hi estiguin interessades poden matricular-se als cursos que el Servei Lingüístic ofereix aquest estiu. Són cinc cursos de català, tres d'anglès, un de francès i un altre d'italià.

Com l'any passat, els cursos de llengua catalana són virtuals, excepte un C2, que es farà als matins al campus Catalunya. En canvi, tots els cursos d'anglès, francès i italià són presencials, tenen una durada de 120 hores, en horari de matí, i també s'impartiran al campus Catalunya.

La matrícula per participar en aquests cursos s'obre el 13 de juny i es tanca el 16 de juny. Les inscripcions són virtuals en el cas dels dos C2 de llengua catalana i de la resta de llengües; en els nivells Elemental 2, Intermedi 2 i Suficiència 2 de català, cal inscriure-s'hi a la Secretaria del Servei Lingüístic.