Nous tallers d’avaluació de competències comunicatives

L’ICE i el Servei Lingüístic ofereixen aquesta formació al PDI de la URV

Aquest quadrimestre els professors de la URV tenen a la seva disposició una nova acció formativa, el Taller d'Avaluació de Competències Comunicatives, que dóna les eines necessàries per avaluar les capacitats de comunicació oral i escrita dels estudiants universitaris.

Ahir dimarts es va fer una edició del taller al campus Sescelades, amb una participació de 16 professors, després que el 26 de gener es va dur a terme la primera al campus Catalunya, amb 17 participants. El 12 d'abril se'n farà una altra a la Facultat de Medicina (ja se n'han obert les inscripcions).

En aquesta formació es presenten les rúbriques de comunicació oral i escrita de la URV i recursos per millorar les competències comunicatives, com ara les 112 respostes a emergències comunicatives. El curs va a càrrec de l'ICE i el Servei Lingüístic, dins el pla de formació del PDI (PROFID).