Nova convocatòria dels DELE amb gairebé 100 candidats

El Centre d'Estudis Hispànics es fa càrrec dels Diplomas de Español como Lengua Extranjera, que organitza l'Instituto Cervantes

Avui divendres, 19 de febrer, tenen lloc al campus Catalunya les proves corresponents a una nova convocatòria dels Diplomas de Español como Lengua Extranjera (DELE). Aquestes proves, organitzades per l'Instituto Cervantes, les administra el Centre d'Estudis Hispànics de la URV. Hi estan convocats gairebé un centenar de candidats. Al llarg del matí tindran lloc les proves escrites i a la tarda es duran a terme les proves orals.

En aquesta convocatòria, de caràcter extraordinari, s'hi administren de manera exclusiva les proves que permeten obtenir el nivell A2. S'adrecen sobretot a les persones que han d'acreditar els seus coneixements de llengua castellana per aconseguir la nacionalitat espanyola. Des del passat octubre, el Govern espanyol va establir aquestes proves, a més d'una prova de coneixements constitucionals i socioculturals (CCSE), per poder obtenir la nacionalitat esmentada.

Etiquetes