Oberta la matrícula per als cursos de català virtuals del 2n quadrimestre

La matrícula cal fer-la presencialment a la Secretaria del Servei Lingüístic del 15 al 19 de febrer

Des d'avui i fins divendres (19-02-2016) està oberta la matrícula dels cursos de català que ha organitzat el Servei Lingüístic per al segon quadrimestre. S'ofereixen el nivells Bàsic 1, Bàsic 2 (A2), Elemental 1, Elemental 2 (B1), Intermedi 1, Intermedi 2 (B2),  Suficiència 1 i Suficiència 2 (C1).

Les persones interessades s'han de matricular al nivell posterior al que hagin cursat o també poden fer una prova d'accés per saber quin curs els pertoca. D'altra banda, la matrícula s'ha de realitzar presencialment al Servei LingüísticAquí s'hi poden consultar els horaris i el calendari dels cursos i els preus de matrícula.

Aquests cursos van destinats als estudiants i als membres del PDI i el PAS de la URV. Tot i que són virtuals i es realitzen a través de la plataforma Parla.cat, s'imparteixen de manera tutoritzada. A més inclouen hores presencials optatives.