La Universitat d'Estiu de la URV organitza un curs per parlar bé en públic

La jornada comptarà amb dos tallers i una taula rodona

El proper dijous 2 de juliol, en el marc de les activitats de la Universitat d'Estiu de la URV, tindrà lloc la jornada "Parlar en públic més enllà de les aules" al llarg del matí. La jornada, que es durà a terme a la sala de juntes del campus Catalunya, pretén oferir als assistents algunes claus per poder dur amb èxit una intervenció oral, desenvolupar un discurs eficaç i captar l'atenció de l'audiència.

Amb aquest objectiu s'hi han programat dos tallers, un a càrrec de José Antonio Moreno ("Claus per a una presentació oral eficaç") i un altre a càrrec d'Antoni Pérez-Portabella ("Captivar l'audiència: discursos i suports").

A més, està prevista una taula rodona amb el títol "Quan parlar en públic esdevé una professió". Aquesta taula comptarà amb la presència de Dolors Comas d'Argemir, antropòloga i presidenta de la Fundació Nous Horitzons; Oriol Grau, actor i director de teatre; Xavier Brotons, filòleg i periodista casteller, i Xavier Ribera, cap de comunicació de l'AEQT.