La URV organitza una lectura multilingüe del Quixot per Sant Jordi

El proper dijous 23 d'abril, en el marc dels actes de celebració de la Diada de Sant Jordi, tindrà lloc al pati del CRAI del campus Catalunya, entre les 12 i les 16 h, una lectura multilingüe del Quixot.

A l'acte, obert a la ciutadania, està previst que hi participin estudiants i professors de la URV i dels centres d'ensenyament secundari del nostre entorn, i altres membres de la comunitat universitària, que en faran una lectura continuada, en torns de cinc minuts, en diferents idiomes.

Aquesta activitat multicultural, que vol commemorar el quart centenari de la publicació de la segona part de l'obra de Cervantes, forma part de les activitats de promoció del grau de Llengua i Literatura Hispàniques de la URV.