Bookcrossing al campus Catalunya

La URV fomenta la lectura habilitant un punt de passallibres

La URV ha habilitat un punt de passallibres (en anglès, bookcrossing) al campus Catalunya, al costat de l'entrada del CRAI. Aquesta pràctica consisteix a deixar un llibre en un lloc públic i a comunicar-ho en un web específic perquè algú pugui trobar-lo, llegir-lo i tornar-lo a deixar accessible, de manera que un nou lector pugui reiniciar el procés.

Publicacions URV, que allibera periòdicament títols del catàleg per donar a conèixer les obres universitàries de caràcter institucional, docent, investigador i divulgatiu que s'editen, participa en la iniciativa deixant obres al punt de passallibres. Igualment, el CRAI del campus Catalunya hi deixa duplicats de revistes de temes diversos, que de fet es poden emportar lliurament i no cal que siguin retornades.

L'Espai d'Aprenentatge de Llengües també col·labora en la iniciativa oferint un blog de lectura per demanar opinions i fer recomanacions sobre textos i llibres que siguin d'interès dels estudiants. A més, el blog incorpora un apartat per establir contactes amb altres membres de la URV per intercanviar-hi llibres.

Elements relacionats