Babilon guanya la 3a Lliga de Debat Universitari

In Bellum, en segon lloc, i Víctor Barcelon, millor orador

En una final memorable, avui els grups Babilon i In Bellum s'han disputat el primer lloc de la 3a Lliga de Debat Universitari de la URV. Babilon s'ha imposat i ara representarà la Universitat Rovira i Virgili a l'XI Lliga de Debat de la Xarxa Vives d'Universitats, que es farà del 23 al 27 de març. D'altra banda, Víctor Barcelon ha estat el millor orador, tot i que el seu grup no ha pogut arribar a la final.

La Lliga de la URV s'ha fet del 16 al 20 de febrer. És el tercer any que es du a terme i l'organitza el Consell d'Estudiants. La Lliga persegueix que la comunitat universitària debati i intercanviï idees. Cada edició proposa un tema d'actualitat que els equips han de defensar o refutar.

Enguany el tema a l'entorn del qual han debatut els grups de la URV ha estat: «Una societat avançada i complexa com la nostra, podria funcionar eficientment amb una economia basada principalment en intercanvis no monetaris?».

L'equip guanyador d'aquesta tercera edició ha rebut 750 € de premi i l'equip finalista, 450 €. També cal dir que el millor orador de la Lliga, escollit amb els vots del jurat i de la resta de participants, ha rebut un premi de 200 €.