Nous estudiants internacionals a la URV

Dimecres, 11 de febrer de 2015

Ahir la URV va donar la benvinguda institucional als estudiants internacionals del 2n quadrimestre

Ahir la URV va rebre, amb diverses activitats, els nous alumnes internacionals que s'han incorporat a la comunitat universitària aquest darrer quadrimestre del curs. Els actes es van dur a terme al campus Catalunya i van ser organitzats per l'I-Center i el Servei Lingüístic de la URV.

La Dra. Mar Gutiérrez-Colon Plana, vicerectora d'Internacionalització, i John Bates, coordinador del Servei Lingüístic, es van fer càrrec dels parlaments de benvinguda. Després els estudiants van participar en tres tallers: un sobre la cultura catalana, l'altre sobre les danses tradicionals de Tarragona i el darrer sobre els vins que elabora la Facultat d'Enologia de la URV.

Pujar