A la URV, llegim i parlem

El Servei Lingüístic ofereix un nou taller als seus estudiants: Llegir per Parlar

Ahir va començar el nou taller que el Servei Lingüístic ofereix als estudiants de català: Llegir per Parlar. En concret, el programa es destina als alumnes dels nivells Elemental, Intermedi i de Suficiència. La matrícula per assistir-hi és gratuïta i se'n faran cinc sessions, d'una hora cadascuna, durant el febrer i el març.

És la primera vegada que el Servei Lingüístic ofereix aquesta activitat. D'aquesta manera, el Servei Lingüístic vol contribuir a fer que els seus estudiants tinguin una major competència comunicativa en català i a més s'habituïn a llegir en aquesta llengua.

El taller es du a terme amb el material didàctic elaborat per la Direcció General de Política Lingüística i el Consorci per a la Normalització Lingüística. Dividit en 21 lectures de tipologia diversa, el material proposa generar, entre els participants, un diàleg al voltant de cadascuna d'aquestes lectures.