La URV acorda amb Google la promoció de títols de Publicacions URV

El catàleg es digitalitzarà a Google Books

La URV acorda amb Google la promoció de títols del seu segell editorial, Publicacions URV. El catàleg es digitalitzarà a la plataforma Google Books, i amb la difusió a través del cercador es projectaran els títols de divulgació acadèmica en un dels arxius bibliogràfics més visitats de la xarxa.

De fet, el servei ja compta amb més de 100 llibres del segell Publicacions URV a l'abast del públic, la meitat dels quals són digitals, de lliure accés i descàrrega gratuïta.

Publicacions URV es va crear l'any 2005 amb l'objectiu d'editar i distribuir, mitjançant diferents col·leccions, obres universitàries de caràcter institucional, docent, investigador i divulgatiu. Des de llavors s'han editat més de 300 llibres i revistes, que son una excel·lent mostra de l'activitat científica que es fa a la URV i de l'esforç per fer visibles i posar al servei de la societat els resultats de la recerca universitària.

Per fer efectiva la digitalització del catàleg s'ha signat un acord entre les dues institucions que permet que des de qualsevol part del món es puguin consultar els llibres ala biblioteca digital de Google, així com fer una cerca específica del contingut gràcies a la indexació de paraules del sistema. Google Books te més de 20 milions de llibres en uns 400 idiomes.