Més de 180 inscrits a les proves de nivell d'idioma per als futurs estudiants de mobilitat de la URV

El Servei Lingüístic de la URV organitza proves d'anglès, francès i italià per als estudiants de mobilitat del curs 2015-16

Durant 4 dies el Servei Lingüístic, amb el suport de l'I-Center, organitza proves de nivell per als estudiants de la URV que el curs 2015-16 vulguin fer una estada de mobilitat. Aquests estudiants han començat a gestionar la documentació per dur a terme part dels seus estudis en una universitat estrangera i hi hauran de demostrar el nivell d'idioma de què disposen.

A la URV es convoquen proves d'anglès, francès i italià, que es podran fer, aquest desembre, els dies 2 (campus Catalunya), 3 (campus Terres de l'Ebre), 9 (campus Bellissens) i 11 (campus Vapor Nou). Ja s'hi han inscrit més de 180 estudiants que durant el curs 2015-16 volen realitzar part dels estudis a l'estranger.

Inscripció

Per participar-hi, es pot clicar damunt del dia de la següent taula. No hi ha termini per inscriure-s'hi.

Dia

2 de desembre

Catalunya

202

3 de desembre

Terres de l'Ebre

Magna

9 de desembre

Bellissens

04

11 de desembre

Vapor Nou

1201

Pel que fa als estudiants EUSES, per inscriure-s'hi, cal que ho demanin a infosl(ELIMINAR)@urv.cat. En el missatge hi hauran d'indicar el nom, els cognoms, el DNI i la prova de nivell que es vulgui fer.