Nou curs per avaluar la competència comunicativa dels estudiants

Adreçat al professorat de la URV, dilluns vinent s'obre la inscripció del curs «Com avaluem la competència comunicativa»

Dilluns vinent s'obre la inscripció del curs «Com avaluem la competència comunicativa», una nova formació concebuda per al PDI de la URV. Aquest curs l'organitza el Servei Lingüístic dins el pla de formació d'aquest col·lectiu (PROFID).

«Com avaluem la competència comunicativa» dóna eines al PDI perquè pugui avaluar les competències comunicatives dels seus estudiants. Més concretament, orienta com posar en pràctica un model de rúbrica de competència comunicativa per a la URV. Aquest model el van elaborar el Servei de Recursos Educatius i el Servei Lingüístic i es va pilotar a la Facultat d'Enologia.

El curs (de caràcter gratuït) s'imparteix virtualment a través del Moodle, per bé que el 3 de desembre es tanca amb una sessió presencial de 2 hores (13.00-15.00), al campus Catalunya. «Com avaluem la competència comunicativa» dura 12 hores i es farà del 10 de novembre al 3 de desembre. Els professors que hi estiguin interessats s'hi podran matricular en línia, a partir de les 9 del 3 de novembre i fins a les 9 del 7 de novembre.