La URV ofereix per primer cop un Curs de Llenguatge Jurídic

La formació prepara per a l’obtenció del certificat oficial de llenguatge jurídic

La URV ofereix per primera vegada un Curs de Llenguatge Jurídic, preparatori per a l'obtenció del certificat de llenguatge jurídic català que expedeixen les universitats catalanes. Aquest certificat està reconegut per la Direcció General de Política Lingüística com a equivalent al certificat de llenguatge jurídic de la Generalitat (nivell J).

El curs és semipresencial i té una dedicació de 60 hores, que es reparteixen entre 40 hores virtuals al Moodle i 20 hores presencials al campus Catalunya. Les hores presencials es faran els dies 20 i 27 de febrer; 13 i 27 de març; 10 i 24 d'abril; 8, 22 i 29 de maig, i 5 de juny, de 16 a 18 h.

Els destinataris del curs són professors i estudiants d'ensenyaments relacionats tant amb l'àmbit jurídic com amb la filologia, així com professionals de la justícia o de la normalització lingüística. El curs també s'adreça a membres de la comunitat universitària i persones externes a la universitat interessades en aquests coneixements. Per accedir al curs cal acreditar el nivell C1 de català.

El curs té un cost de 125 € per als membres de la comunitat universitària i de 190 € per als externs a la URV. Aquest preu inclou el curs i el dret a una convocatòria d'examen. La matrícula es fa en línia de l'1 al 15 de febrer, i el curs té lloc del 20 de febrer al 5 de juny. L'examen es durà a terme el 8 de juny. El curs està organitzat pel Servei Lingüístic de la URV, en col·laboració amb la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV.