Arriben els nous estudiants internacionals

Ahir la URV va donar la benvinguda als estudiants internacionals del 2n quadrimestre del curs 2016-17

Ahir la URV va donar la benvinguda als estudiants internacionals que s'han incorporat a la Universitat aquest darrer quadrimestre del curs 2016-17. Més de setanta estudiants van participar en els actes que els van organitzar l'I-Center i el Servei Lingüístic al campus Catalunya.

Els parlaments de rebuda van anar a càrrec de la Dra. Mar Gutiérrez-Colon Plana (vicerectora d'Internacionalització), Marina Casals (cap de l'I-Center) i John Bates (coordinador del Servei Lingüístic). Després els estudiants, a través de diversos tallers, van fer un primer tast sobre la cultura catalana, les danses tradicionals de Tarragona i els vins que elabora la Facultat d'Enologia. La jornada es va tancar amb un berenar.