Arriba a Tarragona l'exposició "El català, llengua d'Europa"

La mostra visitarà després les ciutats de Reus i Valls

L'exposició "El català, llengua d'Europa" es pot visitar des d'avui als Serveis Territorials del Departament de Cultura de la Generalitat a Tarragona (al carrer Major, 14), on estarà oberta durant els mesos d'agost i setembre.

Creada per la Direcció General de Política Lingüística, la mostra evidencia la vitalitat de la llengua catalana en el marc de les llengües europees, tot presentant-la com la llengua actual, moderna, competitiva i oberta al món en diàleg amb altres llengües. Mitjançant 11 lones desplegables, es presenten les dades més significatives sobre el català en diversos àmbits com l'ensenyament, el comerç o l'esport.

A l'octubre, l'exposició es podrà veure tot el mes a Valls, a l'Institut d'Estudis Vallencs; a la segona quinzena de novembre, a la Biblioteca Central Xavier Amorós de Reus, i a la primera quinzena de desembre, al Centre de Normalització Lingüística de l'Àrea de Reus Miquel Ventura. També es preveu que continuï visitant noves seus a partir de l'any nou.