Demà, 50 nous cursos de llengua

El Servei Lingüístic obre la matrícula dels seus cursos anuals i del 1r quadrimestre del 2016-17. Aquesta oferta s'anirà ampliant al llarg del curs fins a un total de 84 cursos.

Demà el Servei Lingüístic obre la matrícula per als seus cursos anuals i del primer quadrimestre del 2016-17. Amb una gran diversitat de nivells de català, anglès, francès, italià i espanyol per a estrangers, el Servei Lingüístic vol satisfer les necessitats de la comunitat universitària.

L'oferta s'anirà ampliant al llarg del 2016-17 fins a un total de 84 cursos, que n'inclouran d'específics, com ara el Mou-te!, el de Competències Escrites i el de Competències Orals, entre altres. Ara el Servei Lingüístic n'ofereix 20 de català, 20 d'anglès, 3 de francès, 3 d'italià i 4 d'espanyol per a estrangers.

El curs 2015-16 més de 1.200 estudiants van seguir algun dels cursos de llengua oferts pel Servei Lingüístic. Com cada any, els cursos de català superior i d'anglès van ser els que van tenir més demanda. D'una banda, el català superior està molt ben valorat en molts àmbits professionals; d'una altra, fins al curs 2013-14 els universitaris catalans han d'acreditar el B1 de llengua estrangera i el B2 a partir del curs 2014-15.