Mou-te!, el nou curs intercultural

La URV l'ofereix als estudiants que marxen d'Erasmus

La URV ofereix als estudiants que se'n van d'Erasmus un nou curs per millorar les habilitats interculturals. Organitzat pel Servei Lingüístic i l'I-Center, el Mou-te! Curs de preparació intercultural per a estudiants de mobilitat es fa virtualment aquest juliol, té una durada de 25 hores i permet obtenir 1 crèdit ECTS, amb un cost de 10 €.

El Mou-te! pretén conscienciar l'estudiant sobre la importància dels valors de la interculturalitat i el plurilingüisme, i donar-li eines perquè es mogui còmodament en la diversitat cultural i pautes de comportament lingüísticament i culturalment sostenible.

El curs, que està dinamitzat per un formador del Servei Lingüístic, combina l'ús de textos i vídeos amb activitats autocorrectives sobre els continguts. Té dos blocs: un de llengua i un de cultura. Al final de cada bloc hi ha una tasca amb la qual s'avalua l'aprenentatge.

La matrícula, que es fa en línia, comença el 13 de juny (a les 9 h) i acaba el 16 de juny (a les 9 h). El curs només té 20 places disponibles i s'adreça als estudiants de la URV que fan mobilitat el primer quadrimestre del curs vinent.