Rebem els nous estudiants de mobilitat

Amb una festa, la URV dóna la benvinguda als estudiants internacionals del 2n quadrimestre

Aquesta tarda la URV ha donat la benvinguda, amb una festa, als nous alumnes de mobilitat que s'acaben d'incorporar a la Universitat aquest segon quadrimestre. La festa s'ha celebrat al campus Catalunya i l'han organitzada l'I-Center i el Servei Lingüístic.

La Dra. Mar Gutiérrez-Colon Plana, vicerectora d'Internacionalització, i John Bates, coordinador del Servei Lingüístic, han fet els parlaments de benvinguda. Després els estudiants han participat en uns tallers sobre la cultura catalana, les danses tradicionals de Tarragona i els vins que elabora la Facultat d'Enologia. La celebració s'ha tancat amb un berenar amb coca i xocolata.