Nou curs de competències orals per als estudiants

El Servei Lingüístic n’obre la matrícula l’1 de febrer

El Servei Lingüístic de la URV posa en marxa un nou curs sobre competències orals, adreçat als estudiants universitaris. La formació ofereix eines i recursos per millorar la comunicació oral, a partir de la rúbrica de comunicació oral amb què els professors de la URV avaluen aquesta competència dels alumnes.

La matrícula del curs, que es fa virtualment a través de Llengües URV, té lloc de l'1 al 5 de febrer. El curs és de caràcter virtual, del 8 al 29 de febrer (de 20 hores de durada), si bé hi ha una sessió presencial obligatòria el 9 de febrer, de 16 a 18.30 h, al campus Catalunya (també n'hi ha una altra d'optativa al final, el 29 de febrer, de 16 a 17.30 h). El preu del curs és de 15 €.

El Servei té previst oferir al març un curs amb el mateix objectiu i format, però encarat a les competències escrites.