Es publiquen els resultats de les proves de nivell d'anglès

A partir de dilluns (15-06-2015) els estudiants es podran matricular als cursos d'estiu en el nivell que els correspongui.

El Servei Lingüístic de la URV ha publicat avui els resultats de les proves de nivell que permeten accedir als cursos d'anglès d'aquest estiu. Aquestes proves es van fer els dies 1 i 3 de juny, al campus Catalunya, i hi van participar més de 60 alumnes. Ara aquests estudiants es podran matricular al nivell que els correspongui a partir de dilluns (15-06-2015).

L'objectiu dels cursos d'estiu del Servei Lingüístic (s'ofereixen cursos de català, anglès, francès i italià) és permetre a la comunitat universitària (i també a les persones externes majors de 17 anys) la possibilitat de cursar, en un sol mes i en horari intensiu (4 hores cada sessió), els diversos nivells que s'imparteixen des del setembre fins al maig.