Català i castellà per als nous alumnes estrangers de la URV

Avui comença la matrícula dels cursos del 2n quadrimestre.

Avui els alumnes estrangers que s'incorporen aquest segon quadrimestre a la URV ja es poden matricular en diversos cursos de català i espanyol. En concret, poden escollir entre quatre formacions de català (Programa GràciesCatalà InicialBàsic 1 semipresencialBàsic 1 virtual) i quatre de castellà (ELE 1ELE 2ELE 3ELE 4).

En els nivells més baixos, s'hi treballa la comprensió i l'expressió oral perquè els estudiants puguin adquirir les destreses mínimes per comunicar-se en aquestes llengües. En els altres nivells, els estudiants ja aprenen a extreure informació de textos reals, explicar fets i escriure textos breus amb un lèxic bàsic.

D'altra banda, complementant els cursos de català, el Servei Lingüístic també organitza sortides culturals i altres activitats lúdiques (Outings). D'aquesta manera, els nous estudiants poden integrar-se més fàcilment a la vida universitària de la URV.