Nou curs inicial de català per a estrangers

A la URV aquest curs és la segona vegada que s'ofereix l'A1, un nivell destinat a introduir els estudiants estrangers a la llengua i la cultura catalanes.

Del 19 al 30 de gener, els estudiants estrangers de la URV faran el seu primer curs de llengua catalana. Es tracta del nivell A1 de llengua catalana (el nivell inicial del Marc europeu comú de referència per a les llengües). El Servei Lingüístic ja el va oferir just abans de començar les classes del primer trimestre.

D'altra banda, per complementar les activitats lectives, se'n duran a terme d'altres, com ara una visita Tàrraco Romana o un taller sobre Tarragona.

Com en l'anterior curs, s'hi manté la diversitat: alemanys, anglesos, brasilers, equatorians, mexicans, romanesos... Aquests alumnes s'estaran tot el segon quadrimestre la URV estudiant-hi des de Dret fins a Enologia, passant per diverses carreres de Lletres, Ciències de l'Educació, etc.