Els estudiants de mobilitat de la URV descobreixen Castellarnau i Canals

El Servei Lingüístic de la URV ensenya a 21 alumnes de mobilitat dues de les cases senyorials més importants de Tarragona

En una nova sortida per conèixer Tarragona, dissabte passat 21 universitaris de mobilitat de la URV van visitar dues de les cases tarragonines més imponents: la Casa Castellarnau i la Casa Canals. Aquesta activitat forma part del cicle de visites culturals que el Servei Lingüístic ofereix als aprenents de català dels nivells inicials que acaben d'arribar a Catalunya.

Casa Castellarnau és una casa senyorial de final del segle XIV amb estructures arquitectòniques de diverses èpoques. Rep el nom de Carles de Castellarnau, que la va comprar al segle XVIII. Casa Canals es va edificar a final del segle XVIII. Justament en el mateix lloc hi havia hagut un gran edifici del segle XV, però el van destruir durant la guerra dels Segadors (1640-1652). El 1992 el Govern català la va adquirir i la va cedir a l'Ajuntament de Tarragona.