Web, Facebook i Twitter: tres magnífics aparadors per a Llengües URV

El portal de Llengües de la URV, a l'abast de tota la comunitat universitària

Aquesta setmana la Universitat Rovira i Virgili ha iniciat una intensa campanya per fer conèixer el web, el Facebook i també el Twitter de Llengües URV. L'objectiu és arribar a tota la comunitat universitària (estudiants, PAS i PDI).

La URV pretén d'aquesta manera que tothom tingui accés a cursos, acreditacions, correccions i traduccions, recursos per a la mobilitat entrant i sortint, eines per a l'autonomia lingüística, informació sobre els usos de les llengües i la política lingüística de la URV.

La campanya també promou Llengües URV com el portal que informarà sobre les novetats del món de les llengües a la universitat i a la societat general. Per això, a més de generar notícies, ha activat comptes a Facebook i Twitter.

Arantxa Capdevila, vicerectora de Docència, Estudiants i Comunitat Universitària, està convençuda que «Llengües URV serà una bona eina per resoldre les necessitats comunicatives d'estudiants, PAS i PDI, i un magnífic aparador de la nostra aposta per les llengües».