Llengües URV s'incorpora a les xarxes socials

Un «Som-hi!» multilingüe n'estrena els comptes de Twitter i Facebook

Dilluns passat Llengües URV va iniciar l'activitat a Facebook i també a Twitter (amb l'àlies @LlenguesURV i l'etiqueta #llenguesURV). D'aquesta manera, vol aprofitar el gran potencial de les xarxes socials per ampliar els canals de comunicació amb la comunitat universitària.

L'expansió de les xarxes socials ha crescut considerablement els darrers anys. Només per sota de Youtube, Facebook és la plataforma que més valoren els catalans 2.0. Un 96% l'usen per comunicar-se amb amics i familiars, però també per infomar-se d'activitats d'actualitat i d'oci.

Per la seva banda, Twitter és la tercera plataforma preferida per la comunitat digital catalana: un 95% hi disposen d'un compte, tal com apunta Núria Escalona a #Digitalk del màrqueting directe a la comunicació 2.0.

«Aquesta realitat ens evidencia que les xarxes socials són una finestra cada cop més gran per arribar a moltíssimes persones, estudiïn a la URV o no», han apuntat des de Llengües URV. Justament aquest mateix dilluns @universitatURV (el compte oficial de la URV) va assolir els 7.000 seguidors.